068-187-61-15, 095-923-85-19 Пн-Пт: с 9-00 до 18-00 без перерви
Сб-Вс: вихідний

Гарантія та сервісне обслуговування

На всі товари, представлені на нашому сайті, поширюється офіційна гарантія сервісних центрів від виробника. Термін гарантійного обслуговування визначається сервісної політикою виробника і вказується в описі кожного товару на сайті, а так само в гарантійному талоні на товар.


Перевірка комплектності та відсутність дефектів у товарі проводиться при продажу товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Підтвердженням гарантійного обслуговування є гарантійний талон, в якому вказаний гарантійний термін кожного виробу. Так само в гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару і дата продажу.

Обмін товару належної якості:

Покупці нашого магазину мають право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів з моменту продажу. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався, і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарно-касовий чек, виданий покупцю разом з проданим товаром.

При цьому, повинні бути збережені:

  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування


Правила гарантійного обслуговування:


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.Гарантія на проданий товар має на увазі під собою його безкоштовний ремонт або заміну на аналогічний товар у разі неможливості ремонту протягом гарантійного терміну.

2.Сроки гарантії для кожної позиції товару вказано в гарантійному талоні.

3.Гарантійное обслуговування товару, гарантія на який підтримується виробником, проводиться в спеціалізованих сервісних центрах (АСЦ - Авторизованих Сервісних Центрах). Рекламація товару проводиться відповідно до закону про захист прав споживачів.

4.У разі придбання товару у вигляді комплектуючих ми гарантуємо працездатність кожної з комплектуючих окремо, але не несемо відповідальності за якість їхньої спільної роботи.

5. Ми не надаємо гарантії на сумісність придбаного товару і товару наявного у Покупця, або придбаного ним у третіх осіб.

6. У разі, якщо Виробником на комплектуючі і складові частини товару встановлено інші (менші) гарантійні терміни (або гарантія відсутня) застосовуються умови гарантії, встановлені Виробником.


2.УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ ТОВАРУ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

1.Товар приймається на гарантійне обслуговування в тій же комплектності, в якій він був придбаний.

2.Вместе з товаром передається заповнений гарантійний талон і дані клієнта.

3.Товар на гарантійне обслуговування приймається на підставі заповненого супровідного листа.

 

3. Порядок ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

1.Гарантійний обслуговування здійснюється шляхом тестування (перевірки) заявленої несправності товару і, при підтвердженні несправності, проведенні гарантійного ремонту (обслуговування).

2.Товар, який був зданий Покупцем в гарантійний відділ, знаходиться на безкоштовному зберіганні.

3.Гарантійний ремонт провадиться у строк не більше 45 днів.

4.Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт.

5. У разі виявлення в товарі прихованих дефектів, що мали місце з вини Покупця (Користувача), цей товар підлягає поверненню без проведення гарантійного обслуговування.


4.КУДА ВЗЯТИ ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або за адресою - список сервісних центрів


Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • Модель
  • серійний номер
  • гарантійний термін
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.


5.ОСНОВАНІЯ ДЛЯ ВІДМОВИ У ПРОВЕДЕННІ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Гарантійного обслуговування не підлягає:

1.Товар з ушкодженнями, викликаними неналежними умовами транспортування і зберігання, неправильним підключенням, експлуатацією в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, який має пошкодження внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.), а також має механічні та термічні пошкодження.

2.Товар, на якому пошкоджені, переклеєні або видалені заводські серійні номери.

3.Товар зі слідами впливу і (або) попадання всередину сторонніх предметів, речовин (в тому числі пил), рідин, комах, а також мають сторонні написи.

4.Товар зі слідами несанкціонованого втручання і (або) ремонту (сліди розтину, кустарна пайка, сліди заміни елементів і т.п.).

5.Товар, що має засоби самодіагностики, що свідчать про неналежні умови експлуатації (датчик удару жорстких дисках і т.п.)

6.Товар, який отримав дефекти, що виникли в результаті використання неякісних або виробили свій ресурс приладдя, наявних у Покупця, або придбаних ним у третіх осіб.

7.Інтерфейсние і сполучні кабелі, витратні матеріали (картриджі, дискети, батарейки і т.п.).


Бажаємо Вам вдалих покупок!

Гарного настрою і вдалого дня!

Работает на ocStore
Sila © 2021